09127906020
دکتر سهراب مرادی » تزریقات زیبایی » تزریق چربی به صورت
[reading-time]

تزریق چربی به صورت

Rate this post

با افزایش سن ، به تدریج حجم چربی صورت کاهش می یابد. از دست دادن حجم گونه ها و گودی زیر چشم حالت خستگی ایجاد می کند. چین های بینی (خطوط خنده) با پایین آمدن روی صورت ، ممکن است خطوط پایین آمده از کنار لب بارزتر شوند. روش معکوس کردن علائم پیری، جایگزینی چربی از دست رفته در روند پیری طبیعی است که می توان حجم لازم را به دست آورد.

هدف از تزریق چربی صورت معکوس کردن علائم روند پیری و دادن شکل جوان تر به صورت است. تزریق چربی به صورت روشی است که از چربی خود بیمار برای جوان سازی مناطق خاصی از صورت یا افزایش حجم استفاده می کند.  چربی گرفته شده از مناطقی مانند شکم ، کمر ، ران داخلی یا زانوها خالص شده و مجدداً با استفاده از یک کانول کوچک که تیز نیست به نواحی از پیش تعیین شده صورت تزریق می شود.

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت

بافت چربی یکی از غنی ترین بافت های سلول های بنیادی است. سلول های بنیادی سلول های بسیار کمی هستند که توانایی تبدیل شدن به سلول های فرسوده ، قدیمی یا آسیب دیده در بدن ما را دارند.

ماندگاری تزریق چربی به صورت:

در چربی های گرفته شده با لیپوساکشن مشاهده شده است که می توان تا 80٪ ماندگاری به دست آورد. میزان ماندگاری تزریق چربی با بافت و مکانیسم احترام به چربی فراهم می شود. این چربی را بدون شکستن از محفظه ای که به آن متصل شده با امواج صوتی پاره می کند و به ما امکان می دهد آن را با کانول های بسیار نازک و غیر آسیب زا مصرف کنیم.

با تزریق چربی با استفاده از سلول های بنیادی بدست آمده از چربی ، هم ماندگاری چربی افزایش می یابد و هم می توان با کمک سلول های بنیادی بقا ، رشد و ترمیم سلول های آسیب دیده را به دست آورد. با بهره گیری از توانایی جوان سازی این سلول ها ، می توان ظاهر جوان صورت را به طور طبیعی بازیابی کرد و اثرات روند پیری را برعکس کرد. پیوند چربی صورت ، تکنیک هایی که اثبات شده است ، زمانی می تواند در دستیابی به نتایج سازگار باشد ، که توسط یک جراح کاملا باتجربه انجام شود.

آسیب های تزریق چربی به صورت:

تجربه جراح ، برنامه ریزی قبل از عمل ، ابزار دقیق و مناسب و یک روش دقیق جراحی برای تزریق موفقیت آمیز چربی صورت جایگاه مهمی دارد. از لیپوساکشن نمی توان برای تزریق بافت چربی استفاده کرد. از آنجا که چربی گرفته شده با لیپوساکشن تجزیه می شود ، میزان ماندگاری در محل تزریق آن کم است. وقتی صحبت از آسیب تزریق چربی به صورت می شود ، می توان تزریق چربی در مناطقی غیر از مکان های تعیین شده را در نظر گرفت. ورم پس از تزریق چربی به صورت کوتاه و کم است.

فرآیند تزریق چربی به صورت:

چربی های منطقه ای که برای تزریق چربی به صورت گرفته می شوند ، می توانند تحت بی حسی عمومی یا بی حسی موضعی گرفته شوند. در اینجا ترجیحات بیمار و جراح مهم است. نباید از داروهای رقیق کننده خون قبل از تزریق چربی به صورت استفاده شود. چربی گرفته شده از مناطقی مانند شکم ، کمر ، ران داخلی یا زانوها خالص شده و مجدداً با استفاده از یک کانول کوچک که تیز نیست به نواحی از پیش تعیین شده صورت تزریق می شود. بیمارانی که چربی صورت تزریق می کنند می توانند همان شب به خانه بروند. تزریق چربی به صورت نیازی به بستری در بیمارستان ندارد. قبل از تزریق چربی ، می توانیم مرحله ای که طی کرده ایم را با عکس خود بیماران که می خواهند قبل و بعد با تزریق چربی روبرو شوند ، ارزیابی کنیم.

هزینه تزریق چربی به صورت:

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت

هزینه تزریق چربی متناسب با شرایط کاربرد ، تجهیزات فنی مورد استفاده و تجربه جراح در انجام این برنامه متفاوت است. قیمت تزریق چربی نیز با اقدامات اضافی که با تزریق چربی انجام می شود ، تغییر می کند. اگر لیپوساکشن و شکل دهی به کل بدن یا کل پا با تزریق چربی به صورت اضافه شود یا اینکه سلول های بنیادی با هم انجام شوند ، ممکن است قیمت تزریق چربی به صورت متفاوت باشد.

مزایای تزریق چربی به صورت:

  • با چربی های خود جوان می شوید
  • خطر واکنش آلرژیک یا رد توسط بدن وجود ندارد
  • چربی غنی از سلول های بنیادی ماندگاری مادام العمر دارد
  • اسکار وجود ندارد
  • ممکن است در 2 روز اول پس از عمل تورم و کبودی وجود داشته باشد ، استفاده از یخ قطعاً در دوره اولیه اعمال می شود.
دکتر سهراب مرادی

دکتر سهراب مرادی

دکتر سهراب مرادی متولد 1362 است. وی در سال 1392 در رشته جراحی عمومی در دانشگاه پذیرفته شد و در سال 98 توانست مدرک و سوختگی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کند.
مقالات مرتبط
تفاوت فیلر و بوتاکس چیست؟

تفاوت فیلر و بوتاکس چیست؟

جراحی یک روش دائمی برای زاویه دهی صورت است. اما لیفت با نخ، تزریق چربی و بوتاکس روش های غیر دائمی برای زاویه دهی صورت هستند.

آشنایی کامل با بوتاکس زیر بغل

آشنایی کامل با بوتاکس زیر بغل

بلافاصله پس از تزریق بوتاکس می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. معمولا بین 2 تا 4 روز طول می کشد تا نتایج خود را مشاهده کنید

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *